Nya krafter


Äntligen, börjar jag nu få tillbaka krafter efter en helg med sjukdom.

Nya krafter och ny energi ska nu fylla min kropp framöver har jag bestämt!
Jag gjorde mitt första pass på gymmet nyss, vi skaffade oss gymkort i onsdags, så nu ska vi bli sådär riktigt hurtiga ja & Lisa! ;)

 

_____

 

 

I lördags trotsade jag sjukdomen och drog på mig vinteroutfiten, åkte med mamma & Fredrik till Furuset för att kolla när lillebror spelade match. Riktigt kul!
Han & Hagberg gjorde en riktigt bra match så  nu ser ja verkligen fram mot att följa dom i vinter :)



Igår hade Lisa & jag en riktigt bra söndag som bestod av en tur till Holmenkollen där vi kikade runt och bara helt avslappnande pratade om livet och njöt av utsikten över vackra Oslo.

Det blev även promenad, Sex and the City, OTH och svenskt godis, tipp topp!

Nu ska ja snart dra mig till jobbet, skönt med rutiner igen :)

Puss på er!

 

Kanske var alldeles för gott med svenskt godis ;)

 

Mys runt hörnet där vi bor

 

Holmenkollen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0