Paniiiik!


HJÄLP!!
Jag höll nyss på att dö, när en geting fastnade i MITT HÅR!!!
Herregud!!

 



För det första är jag direkt livrädd (har fobi) för getingar och jag blir helt stel i kroppen när jag ser en.
För det andra så satt jag på balkongen med dörren stäng för att getingarna INTE ska komma in i lägenheten,
Men istället, vad gör en av dom äcklen?!
Jo försöker BYGGA BO i mitt afro!!!

Att Jag fick panik är bara förnamnet,
jag skrek, hoppade och samtidigt skakade huvudet så hårt att de va nära att trilla av och hamna på grannens balkong under mig!
Tillslut lossnade iallafall det äcklet och flög sin väg! puh!

Jag hoppas verkligen att krypet fick i sig hairspray eller något annat, så han blev full, störtade och dog!

/ jaghatargetingar!

 

Nog för att mitt barr ibland liknar mer ett fågelbo...
 men varken fåglar eller äckliga getingar har något där att göra! Punkt! :)

 


Kommentarer
Postat av: Idus

hahahah! fick mig ett gott skratt här iaf :) hoppas du tagit igen dig snuttan ;)

Svar: Haha, så bra att det kan glädja andra! ;)
madelenerone

2012-09-25 @ 15:40:23
URL: http://www.nattstad.se/Ida%20Berggren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0