Premiär


Ikväll var det seriepremiär för lillebror och hans Jutul borta i Halden där Comet stod för motståndet.
Matchen slutade 7-5 till Comet, och med handen på hjärtat, de var det bättre laget.

Själv är jag ändå nöjd över att ishockeysäsongen dragit igång,
och detta var den första av många gånger i vinter som jag ska dra på mig varmare kläder, höja rösten och heja på lillebror, Hagis & resten av laget såklart! :)

Jag tog bussen till Töcksfors tidigare idag där jag väntade på att pappa & Ryno skulle hämta upp mig.

Under tiden kollade jag in köpcentrumet, åt god mat, läste en bok vid vattnet och bara njöt av egentid.

 


Vi drog sen vidare till Halden.
Mamma & Fredrik var också där och även Hagbergs föräldrar, kul! :)
(vi var dock de enda i hela hallen som var där för att hålla på Jultul)

Hmm, jag köpte mig en skinnjacka idag också..
oops! det va spara ja skulle ja...
Men aja, riktigt nöjd iaf! ;)

Inatt sover ja hos mamma & Fredrik i Forshaga, och åker hem till Oslo igen imorgon.
Ingen buss gick till Oslo ikväll, så detta var det bästa alternativet.
Japp, är man intresserad så är man! :D


Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0