There aren't enough days in the weekend

 
Lämnar nu en rolig och mysig helg bakom mig och kliver därmed in i en ny vecka!
 
På fredagen var det jobb och sen soffläge, endast jag, godispåsen och tvn. Alltså en kväll helt för mig själv, eftersom Lisa tog sig en tur hem till Svea.
 
När klockan ringde på lördagen så pep jag iväg till jobbet.
Väl hemma därifrån, så väntade Idus utanför min dörr och vi hade planer på att förgylla kvällen med god mat och vin i sällskap av varandra :)
Det blev så och än bättre, förfest och utgång med ett skönt gäng från hemtrakterna avslutade en kväll full av skratt och dans!
Tack för det mina vänner!
 

Fina Ida

 

Tampongshot!! Va det gott Freddie?

 

Fredda, Ida, Ida & Robert

 

Puss

 

Skål!

 

Barhäng

 

Söndagen fördrev vi skavfötters i soffan med huvudvärk och en lagom bakfyllekänsla.
När jag drog på jobb så drog Ida hem till Jessheim.
Jag har haft en underbar helg tillsammans med Ida.
Jag är att riktigt glad över att lillebror har träffat en så supermysig, goo, fin å glad tjej, som nu är en i familjen, min vän och en människa som jag verkligen tycker så himla mycket om! :)
 

 

_____
 
Jag har nu nyss kommit hem från ett träningspass på Fitness Express där vi numera har gymkort.
Såå otrooligt skönt att få träna ur sig efter en veckas förkylning och allt som det innebär.
Imorgon hoppas jag att jag & Lisa kan dra dit tillsammans innan vi börjar jobba så vi får peppa varandra under träningen, vilket gör att man får ut mer av den och får uppleva den där underbara känslan som uppstår efter ett 100% träningspass! :)
Nu ska det minsann bli ordning på träningen igen, den ger ju så massa energi och glädje!
 

Ta nu del av veckans alla dagar, snart är helgen här igen! ;)

Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: Idus

Söta du! :)) du är underbar<3

Svar: du är underbar <3
madelenerone

2012-09-17 @ 18:20:59
URL: http://www.nattstad.se/Ida%20Berggren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0