We are all born superstars

_____


Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, born this way!

_____

 

I just wanna be myself and I want  you to love

Me for who I  am

I just wanna be myself and  I want you to know

I am my  hair

_____



Wow wow wow!
Nu har Stockholms besöket med Lady Gaga i spetsen i torsdags hunnit smälta lite!

Jag finner inga ord för hur jävla bra det va!!!!!
Hela Jag LER när jag tänker på Gaga, the one and Only, Lady Gaga!

Det är bara för mig och tacka sällskapet Lisa, Sara, Sara, Ida, Carro och självaste Gaga för ett av de absolut största, bästa, roligaste minnena under mina 24 år!
TACK!

Nu håller jag mina tummar & tår för att jag ska lyckas få mig en biljett nu på fredag när biljetterna släpps till Gaga i Telenor Arena, Oslo! ;)

De här bilderna nedan säger mer än 1000 ord!
Kan inte förklaras, måste upplevas!

❤ Gaga ❤

/Government Hooker ;)

 

Lisa & jag avnjuter en cider i solen

 

Vi ville prova känslan som uppstår när man ta en såndär såkallad helkropps "EGOPIC" ;)

 

Jag & min bästa är Reeeeedo!

 

Laddar upp på Friday´s

 

Vi såg till att smörja strupen det lilla extra!

 

Mäktigt!

 

Enda korta stunden vi satt ner ;)

 

Lissie & Sari - Just Dance!

 

Ett riktigt glädjeskutt efter showen! :D

 

Sliten tjej efter två timmar i Globen som innehöll skrik, applåder, busvissel, skratt, tårar och en helt oslagbar känsla!


_____
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0