Drömmar

 
"Den enda som hindrar dig från att uppfylla dina drömmar är du själv"
 

Alla har drömmar.
För att kunna uppfylla sina drömmar kan det ibland krävas ett stort mod och en styrka.
 
Jag funderar ibland över mina drömmar.
Vad har jag för dröm?
Vad vill jag bli när jag blir stor?
Jag har inget riktigt svar på det just nu faktiskt och det måste jag inte ha.
 
Jag har faktiskt nyligen uppfyllt en av mina största drömmar.
Drömmen om Afrika.
Det för mig är otroligt stort. Jag lyckades!

Det krävdes pengar, men framförallt så krävdes det vilja, en otrolig styrka och ett stort mod.
När jag stod där på flygplatsen och grät i Lisas famn, så tänkte jag bara,
Vad fan ha jag gett mig in på? 
Varför står jag här? Jag ska åka helt ensam till en helt annan värld!
Och vem vill åka och betala för att jobba? 
Jag kliver inte på det här planet! 
Men det gjorde jag och jag ångrar inte en enda sekund!
 
Vill man så kan man alltid och kom ihåg att du en dag kommer stå där du vill om du vågar!
Om det krävs ett hårt jobb, om det är din livs utmaning som krävs för att du ska uppfylla din dröm, då kommer det för alltid vara värt det, tro mig!
 
Lev din dröm
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0