Lyckligt lottad!


Idag har det varit en såndär härlig dag då man njuter av varje sekund!

Sol, god mat på uteservering och lite lunka runt på Elgiganten & Siba, tillsammans med mina bästa killar,
Jag älskar er! 💙

Det finns stunder i livet då..
Huvudet är fullt av tankar.
Vägsjälen finns i överflöd.
Livsryggsäcken är proppfull av saker som är lite för tunga för att bära ensam.
Problem och funderingar känns svåra att lösa.
Sikten framåt störs av en tjock dimma.
Livet känns som en kladdig smet som fastnar på fingrarna.

Det är vid dom stunderna man måste komma ihåg att fokusera på det man älskar att göra och dom man älskar.
Det man redan har och de man redan har.
Det som gör livet härligt!
Dom som gör dig glad!

Det är ord till en speciell människa i mitt liv. Jävligt speciell och viktig.
Ibland behöver man extra stöd. En extra puff uppåt. En extra kram och orden "allt blir bra".


Ta vara på varandra.
Jag gav min egen själ lite kärlek ikväll genom en promenad och lite egentid på udden.

Puss & kram!

Lillebror

Pappi

jag & storebror 

Tre favoriter ❤

 

Det är skönt att rensa tankarna. Här kan man va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0