Min solstråle ☀️


Vissa människor sätter oerhört djupa spår i ens hjärta och därmed i ens liv.
Vissa genom att svika.
Vissa genom att ge obegränsad glädje!

Igår satt jag hemma hos en vän och pysslade med lite foton, bland annat gjorde jag ett glasunderlägg med ett foto av mig & Alexander.
Bara sådär kollar jag mobilen och där har jag fått ett mail på fb av Alex!

"Saknar Dig" stod det.
Hela mitt hjärta fylldes av alla känslor på samma gång!
Saknad. Glädje. Sorg. Längtan. Kärlek.

Jag har inte sett Alex sedan i somras när mamma & Fredrik skiljde sig och det känns.
Han är verkligen en grabb som imponerat på mig varje dag,
Som sprider sådan glädje,
Som värmer med sitt skratt,
Som visar kärlek med fina ord och långa kramar,
Han är en pojke med ett av de största hjärtan jag vet!
Han är min guldklimp och lillebror!
❤️

Jag trodde väl inte att jag var ensam om att sakna, men barn är ändå barn har jag nog i saknadens stund tänkt.
Barn har oerhört massa känslor och de är oerhört duktiga på att visa det, på massa olika sätt! Skönt!

Barn är jordens levande blommor!
Ta hand om Dem.






Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul o gott nytt år!

Är du o jobbar i Norge nu för tiden?

Kram

2013-12-25 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0