Sista natten hemma

 
Jag kan knappt blogga då huvudet är fullt av andra tankar just för tillfället.
Väskorna är packade, kroppen har fått resfeber och jag är nu redo för mitt stora äventyr!
Det är nästan jobbigt att vänta längre nu, man vill bara checka in väskorna och sätta ner rumpan i planet, sen helst landa i Afrika på två röda ;)
 
Igår inleddes dagen med JVM-silver tillsammans med Lisa, Linus & Tobban. gött och grattis till det småkronorna!
Senare på kvällen blev jag överraskad av mina fina vänner Lisa, Sara, Sara & Ida som kom och hälsade på mig oväntat.
Vi åt tacos, pratade och jag fick min sista kram på väldigt länge.
Människor som betyder mer än ord kan förklara.
 
Jag kommer sakna er oerhört mycket!
 
I fredags var jag i Munkfors en hel dag och besökte alla där hemma.
Farmor och jag satt och pratade och kollade gamla kort i flera timmar,
Felicia & Leif bjöd på kaffe och skratt,
Mormor & Gunnar fick dela min spänning inför resan till fullo då jag satt hos dom nästan till midnatt och mös i deras soffa.
 Pappa & Carin lagade hemma-pizza, mums! 
 
 
Idag fick jag vakna brevid min bästa vän Lisa och mysa med enkel frukost.
Sen dök kära Lina varit upp på besök och vi har ätit middag tillsammans.
 
Så Ja, Det har varit sköna, mysiga och känslosamma dagar.
Skönt, mycket skönt att få krama dem alla och få lite stärkande ord att stoppa ner i fickan till resan.
Men samtidigt som jag måste erkänna att jag gråtit en del,
men det hör till så man är en såndär riktigt känslosam människa :)
 
Nu är som sagt allt klart och imorgon ska jag umgås med min älskade pappa och storebror, sen ska jag även träffa Annie & Laine innan jag åker mot Landvetter vid midnatt.
 
Vi hörs imorgon igen innan jag lyfter mina vingar.
Sov gott och puss på er!
 
 
En breezer hjälpte till att stilla stressen lite, mitt i all packning tidigare ikväll! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0