Strong Together

Salama!
 
Tänkte bara skriva ett kort inlägg här från Zanzibar.
Jag vet att många har haft viljan att följa min resa, men då jag inte har haft tillgång till internet 2000m upp i luften där jag bott så har det tyvärr inte blivit något bloggande.
Men väl hemma så lovar jag att ni alla ska få ta del av min underbara resa till fullo!
 
Denna resa, detta äventyr har utmanat mig, min kropp, mina känslor och allt till max!
Det har varit skratt, kärlek, kramar, värme, tårar, motgång, sjukdom och allt som man kan tänkas att utsättas för iprincip.
Tyvärr så lyckades jag även få Malaria och blev riktigt sjuk.
Men jag väljer att se det som en erfarenhet rikare och kan gå i god för att det som inte dödar det härdar!
 
Barnen, ungdomarna, de vuxna, byn och hela kulturen har gett mig minnen för livet!
Jag har också fått det perspektiv på Afrikas verklighet som jag åkte för att få.
Den fattigdomen som finns har jag sett med egna ögon, och levt i.
Men det jag mest av allt tar med mig till mitt hemland är den otroliga kärlek, värme, glädje och gemenskap jag under två månaders tid levt i.
Det går inte att förklara, det måste upplevas!
 
LIVE TO WIN!
 
Vinn kärlek, vänskap och glädje genom att ge av dig själv.
Följ dina drömmar och var aldrig rädd för att sträcka ut din hand och hjälpa någon annan,
någon gång får du alltid tillbaka om du är rädd för att inte få det.
Uppskatta det du har, du behöver inte ha mer, mer och mer, det finns alltid anledning att sträva uppåt/framåt, men glöm ALDRIG vart du kommer från, vem som alltid finns där för dig och vad som gör dig hel!
 
Nu ska jag avsluta med att jag längtar så otroligt mycket efter de mina.
Mina älskade själar där hemma som alltid finns där och gör mitt liv så otroligt fint!
 
Vi ses på måndag då jag är på svenska mark igen, då jag tänker börja dela min resa och mina kommande projekt med er.
 
Puss & kram på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0