Samla stunder, inte saker

 
Stunderna då syskonen samlas blir det alltid fullt ös och jag skrattar mestadels!
Det är med mina syskon jag kan dela allt,
det är de som har varit med mig under min livsresa och kan sätta sig in i hur jag känner.
Speciellt varför jag ibland känner som jag gör.
Kontrollerar det jag gör och sätter andra före mig själv.
 
 
I onsdags kom Lillebror, Ida och Hagberg hem från Oslo.
Vi har som ett litet kollektiv här när högen kommer hem, så trevligt så!
 
Veckan blev lugn och mysig med lite god mat, hockey-VM, någon öl och skönt häng!
Kvällsmys, bara jag & Laine på fredagen, dreglandes framför Lets dance och Eric Segerstedt! 
Lördagen bestod av FEST!
Vi har planerat det sedan långt innan, så det var delvis därför mina kära kom hem.
Lillebror, Ida, Hagberg, Eric, Viktoria, Bäcka, Weiden, Ekblom och Lisa kom hem till mig och storebror.
Det blev en heldag med grill i det fina vädret, musik och skratt!
Senare drog några av oss vidare till Tempel för en gångs skull, jag gillar inte det placet,
men vad gör man inte för att få umgås med sina favoriter? 
Jag hann även smita in på Jaguar för att krama om Laine, Sjögren & Annie.
 
Det har varit massa folk omkring mig,
lite stökigt, sängar, madrasser, täcken och kuddar över högt och lågt,
och för att inte tala om ölburkarna,
men de här människorna får mig att må bra!
De får mig att glömma det där jobbiga för en stund och säger, tänk på dig själv syrran!
 
 
Jag och finaste Idus!
 
Victoria & Eric
 
 Hagberg & lillebror fixar grillat!
 
 
Livet är en serie av tusentals små mirakel
Lägg märke till dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0