Välkommen härliga Maj!

 
Wow vilken start på Maj!
 
Jag firade Valborg tillsammans med mina underbara vänner Wallin, Sjögga & Laine.
Mat, vin, mys och senare bar det av till Jaguar för att skaka rumpa, riktigt bra kväll!
Jag kan inte annat än tacka för energin ni ger mig mina bruds! 
 
På fredagen tog jag tåget till Stockholm 06.25 tillsammans med pappa & Carrin. 
De fick ett återbud på en Bruce Springsteen biljett så pappa tyckte att han kunde betala den åt mig så jag fick uppleva legenden Bruce!
Toppen!
Vilken man!
64 år och den farten!
Tummen upp!
 
En heldag i solen innan Bruce
 
 
 
Det jag egentligen styrde kosan mot huvudstaden för var Skumpa-Fest hemma hos Linnea & Manne.
Två underbara människor som jag mötte i Afrika under min tid som volontär.
Världens coolaste inbjudan som blev en av de trevligaste tillställningar jag varit på, kul med något annat och jag bara älskar att träffa nya människor!
Lekar, massa skumpa och goa människor!
Att få träffa träffa Linnea, Manne, Fille & Simon igen var bara helt underbart!
Vänner för livet som alltid får mig att skratta <3
 
Jag fick även träffa mina Kära Kusiner Albin, Dante & Vendela, Faster Britt-Marie & Peter och för första gången fick jag pussa på kusinbarnet Adele!
Eftersom man inte ses så ofta så får man ta extra vara på de stunderna som blir! 
 
Tack för en fantastisk helg alla inblandade.
underbara vänner, familj & släkt!
 
Det var skönt att fylla på energiförrådet då det har tagit lite väl mycket av det på senare tid.
Därav lite dålig uppdatering i bloggen också, ibland är man helt enkelt inte på humör och jag vill aldrig dela med mig av de mest negativa dagarna i livet!
Det är inte därför jag bloggar.
Positivitet föder positivitet!
 
Jag hoppas att ni alla har kickat igång våren på det sätt ni tycker bäst om.
Njut och samla energi, ta vara på kropp och själ!
Framförallt, umgås med de ni tycker om och kan vara er själv tillsammans med!
 
Själv är jag nyss hemkommen från en 1-mils promenad vid Kilenegård tillsammans med Tias, Underbart!
Tack Tias!
 
Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom!
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0