Gott Nytt År! ⭐️❤️

2013 är förbi och läggs till historien!

Jag har gjort allt från att festa järnet på Karlstads krogar till att dricka orent vatten från en brunn i Tanzania,

Från att fira 25 år på spa till att leva två månader utan toalett & dusch,

Från att beställa in goaste burgaren på Tempels uteservering till att peta flugor ur maten, 

Från att ha skavsår av klackskor till att få malaria,

Från att skaka rumpa live framför Beyonce till att spela trummor runt elden på ett berg i Afrika,

Från att ha klagat på min iPhone till att leva utan el,

Från att ha skrattat så jag har gråtit till att ha klumpar i magen,

Från att ha arbetat som Volontär till att få fast tjänst i Sverige. 

Från att ha klagat på det vardagliga till att ha levt i en annan kultur och upplevt Afrikas fattigdom!

Jag har uppfyllt drömmar och kämpat tillsammans med mina närmaste mot svåra stunder!

Jag har lärt mig massa nya saker, utmanat mig själv till max och växt som människa!

Massa minnen har skapats och

nu välkomnar jag 2014 med öppna armar och tänker göra detta till ett otroligt bra år!

Tack alla stjärnor i mitt liv! ⭐️

Var rädda om varandra, njut där du är, fånga dagen och kom ihåg, 

vill Du så kan Du! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0